Nog 6 nachtjes slapennn - Reisverslag uit Beek, Nederland van Claudia Hubbers - WaarBenJij.nu Nog 6 nachtjes slapennn - Reisverslag uit Beek, Nederland van Claudia Hubbers - WaarBenJij.nu

Nog 6 nachtjes slapennn

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia

28 Januari 2014 | Nederland, Beek

Zo, nog zes nachtjes slapen en dan is het zo ver: op naar Nepal!

Toen ik in augustus dit jaar weer naar school ging, dacht ik: wat zal het heerlijk zijn als ik nou in februari vertrok naar het buitenland om daar mijn minor te doen in plaats van hier in Nederland.
Twee klasgenoten vertelden dat zij naar Nepal gingen en dat ik wel met hen mee mocht, maar ik had daar niet op gerekend en dus niet voor gespaard, waardoor mijn antwoord nee was.

Thuis dacht ik er nog eens over na, praatte er over en zocht wat op over Nepal. Het leek me toch wel heel erg gaaf, dus ging er over in gesprek op school en met stichting Maya. Na het bekijken van wat reisverslagen en foto's had ik de knoop toch doorgehakt: ik ga gewoon!

Na een boel geregel is het dinsdag dan eindelijk zo ver. Vanaf dan verblijf ik doordeweeks in Thulakhet bij mijn gastgezin en in het weekend in de stad, voornamelijk in Pokhara. Doordeweeks zullen wij vijf dagen op de lokale school te vinden zijn om daar lessen te verzorgen. Vanaf vrijdagmiddag zijn we vrij om te doen wat we willen, vandaar dat we dan de stad opzoeken om daar het een en ander aan activiteiten te ondernemen.

Wanneer ik in het weekend een internetvezel heb gevonden zal ik af en toe een berichtje met wat foto's plaatsen, hier op mijn blog.

Liefs Clau


  • 29 Januari 2014 - 19:17

    Fabiola:

    Hoi Clau,

    dit ziet er goed uit meid!! We zijn erg benieuwd naar jouw avonturen en verhalen!! We wensen je daar heel veel (werk)plezier en alvast een hele goede reis!!

    Heel veel liefs van ons allemaal,

    Familie van Harem

  • 30 Januari 2014 - 09:42

    Sanne:

    Hey lief nichtje!

    Aangezien wij morgen al met vakantie gaan, wil ik je nu alvast een hele mooie, leerzame, inspirerende en vooral leuke reis wensen! Ga goed werk verrichten en kom met veel ervaring terug, zodat jij straks aan ons en aan basisschool leerlingen jou ervaringen kan overdragen en meegeven. Neem ook de tijd om het land en de cultuur te gaan verkennen, dit is jou moment en pak alle mooie momenten die je pakken kan!

    Heel veel plezier!
    Wij zien je berichtjes tegemoet!

  • 06 Februari 2014 - 10:11

    Groep 6A:

    Lieve juffrouw Claudia,
    We hebben jouw site bekeken en vinden het leuk om zo op de hoogte te blijven. We wensen jou daar veel plezier, maar je zult in Nepal vast niet zo'n leuke klas krijgen als de onze... :-) We missen je en hopen snel wat te lezen op deze site.
    Groetjes van ons allemaal (Indy, Merel G., Martijn, Jelle Ger., Isa, Ilse, Wessel, Jelle Len., Siebe, Jurriaan, Merel C. , Jelle Gr. en Melanie!!! ;-)

  • 06 Februari 2014 - 16:48

    Erik:

    Hoi Claudia,ik heb net je eerste foto's gezien(watts app)van Pokhara,heel leuk om te zien,ook de reis ernaar toe was prima verlopen heb ik begrepen?
    Zou wel met je willen ruilen.De groeten aan ook de anderen,geniet ervan en tot binnenkort op skype.
    Groetjes Erik

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Actief sinds 26 Jan. 2014
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 12201

Voorgaande reizen:

04 Februari 2014 - 18 Mei 2014

Nepal

Landen bezocht: